Úvod » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.blackone.cz.
  • Provozovatelem tohoto obchodu je firma BlackOne, s.r.o. se sídlem Starý Rybník 96, Skalná, PSČ: 351 34, Česká republika, IČ: 29114080, DIČ: CZ29114080. Společnost je zapsána v registru živnostenského úřadu magistrátu města Cheb pod č.j.:1023/2011/CH.(dále jen „prodávající“) a v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu pod spisovou značkou C 25791.
  • Kontaktní údaje: +420 774 661 818, info@blackone.cz, odpovědná osoba Martin Moudrý
  • Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • Každá přijatá objednávka v našem obchodě je závazná. Případné storno objednávky je možné do 1 hodiny od učinění objednávky a to jediným možným způsobem na e-mail: obchod@blackone.cz.
  • Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (dále též jen“kupující“).

 

2. Způsob platby

  • Platba dobírkou
  • Platba eKonto online
  • Platba kartou online
  • Platba převodem

Platba dobírkou

  • V případě volby platby na dobírku si kupující při objednání zboží zvolí způsob dopravy jednou z nabízených společností (viz. bod. 3) a objednané zboží zaplatí v hotovosti při předání od jím zvolené přepravní společnosti.
  • Společnost Zásilkovna s.r.o. i v případě okamžitého vrácení zboží na výdejním místě při platbě dobírkou, nikdy nevrací pladbu dobírkou zpět kupujícímu. Toto ustanovení je součástí všeobecných podmínek firmy Zásilkovna s.r.o. Vracení veškerých plateb za odstoupeni od kupní smlouvy se řídí obchodními podmínkami firmy BlackOne s.r.o.
  • Součástí každé zásilky je faktura za objednané zboží, která slouží jako daňový doklad. Variantou zaslání faktury je zaslání prostřednictvím e-mailu při změně stavu objednávky.
  • K ceně zboží jsou připočteny náklady za dopravu a balné a to podle aktuálního platného ceníku viz odst 3. Způsob a cena dopravy uvedený v těchto VOP. Platí jen pro PPL a Českou poštu. U Zásilkovny s.r.o. je balné i doprava ZDARMA. Prodávající si vyhrazuje právo v případě změny cen dopravného přepravními společnostmi uzpůsobit cenu dopravy pro koncového zákazkníka.
  • Platí pouze pro území České republiky a Slovenské republiky.


Platba eKonto online

  • Pouze pro klienty Raiffeisenbank.
  • Po odeslání Vaší objednávky jste automaticky přesměrováni na platební bránu Raiffeisenbank, kde po přihlášení pouze potvrdíte předvyplněnou platbu.
  • Platbu následně evidujeme na našem účtu během několika minut.
  • Součástí každé zásilky je faktura za objednané zboží, která slouží jako daňový doklad. Variantou zaslání faktury je zaslání prostřednictvím e-mailu při změně stavu objednávky.
  • K ceně zboží jsou připočteny náklady za dopravu a balné a to podle aktuálního platného ceníku viz odst 3. Způsob a cena dopravy uvedený v těchto VOP. Platí jen pro PPL a Českou poštu. U Zásilkovny s.r.o. je balné i doprava ZDARMA. Prodávající si vyhrazuje právo v případě změny cen dopravného přepravními společnostmi uzpůsobit cenu dopravy pro koncového zákazkníka.
  • Platí pouze pro území České republiky.


Platba kartou

  • Tato služba umožňuje kupujícímu placení za zboží a služby platební kartou přímo na internetu, prostřednictvím speciálně zabezpečených stránek, a to kdykoli po 24 hodin denně.
  • 3D Secure - karty jsou akceptovány prostřednictvím speciálně zabezpečených internetových stránek, tzv. Internetové platební brány (Internet Payment Gateway).
  • Přijímáme tyto karty: VISA, VISA Elektron, MasterCard, Maestro.
  • Součástí každé zásilky je faktura za objednané zboží, která slouží jako daňový doklad. Variantou zaslání faktury je zaslání prostřednictvím e-mailu při změně stavu objednávky.
  • K ceně zboží jsou připočteny náklady za dopravu a balné a to podle aktuálního platného ceníku viz odst 3. Způsob a cena dopravy uvedený v těchto VOP. Platí jen pro PPL a Českou poštu. U Zásilkovny s.r.o. je balné i doprava ZDARMA. Prodávající si vyhrazuje právo v případě změny cen dopravného přepravními společnostmi uzpůsobit cenu dopravy pro koncového zákazkníka.
  • Platí pro území České republiky, Slovenska, Evropy. V případě dodání do zahraničí platí individuální přepravní podmínky, na kterých se strany předem dohodnou.

Platba převodem

  • Objednané zboží kupující zaplatí převodem na náš bankovní účet. Číslo bankovního účtu najdete po provedení objednávky v hlavičce formuláře Shrnutí objednávky nebo viz níže uvedené Informace o bankovním účtu.
  • Součástí každé zásilky je faktura za objednané zboží, která slouží jako daňový doklad. Variantou zaslání faktury je zaslání prostřednictvím e-mailu při změně stavu objednávky.
  • K ceně zboží jsou připočteny náklady za dopravu a balné a to podle aktuálního platného ceníku viz odst 3. Způsob a cena dopravy uvedený v těchto VOP. Platí jen pro PPL a Českou poštu. U Zásilkovny s.r.o. je balné i doprava ZDARMA. Prodávající si vyhrazuje právo v případě změny cen dopravného přepravními společnostmi uzpůsobit cenu dopravy pro koncového zákazkníka.
  • Platí pouze pro území České republiky a Slovenska.

 

Informace o bankovním účtu

Platba převodem v ČR:
číslo bankovního účtu - 6682923001/5500
banka - Raiffeisenbank a.s.
variabilní symbol - číslo Vaší objednávky

Platba převodem ze SR:
číslo bankovního účtu - 6682923001/5500
IBAN - CZ1555000000006682923001
BIC (SWIFT) – RZBCCZPP
Banka - Raiffeisenbank a.s.
se sídlem Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4, Česká republika
variabilní symbol - číslo Vaší objednávky


Ceník

Česká republika Platba dobírkou Platba kartou Platba převodem/eKonto
Zásilkovna s.r.o. ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Česká pošta 145 Kč 120 Kč 120 Kč
PPL 185 Kč 132 Kč 132 Kč
Pro Českou republiku při objednávce nad 2000 Kč (po slevě) doprava a balné ZDARMA. Platí pro dopravce Česká pošta a PPL.


Slovensko Platba dobírkou Platba kartou Platba převodem
Zásilkovna s.r.o. ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Česká pošta -- 330 Kč 330 Kč
PPL 396 Kč 312 Kč 312 Kč
Pro Slovenskou republiku při objednávce nad 4000 Kč (po slevě) doprava a balné ZDARMA. Platí pro dopravce Česká pošta a PPL.

Německo, Rakousko
Platba dobírkou Platba kartou Platba převodem
Česká pošta -- 714 Kč 714 Kč
PPL -- 630 Kč 630 Kč

 

3. Způsob dopravy

  • ZDARMA prostřednictvím firmy Zásilkovna s.r.o. Seznam výdejních míst naleznete zde.
  • O možnosti vyzvednutí na výdejních místech firmy Zásilkovna s.r.o. budete informování prostřednictvím sms zprávy a e-mailu. Zásilka bude vydána příjemci při prokázání znalosti čísla objednávky a hesla, které budou uvedeny jak ve zprávě sms tak v e-mailu.
  • Zboží dále zasíláme prostřednictvím firmy PPL nebo jako balík Do ruky České pošty.
  • Kupující si může při nákupu zvolit jemu vyhovující způsob dopravy.
  • K ceně zboží je připočtena částka za dopravu a balné dle pevně stanoveného ceníku viz níže.
  • Pro Českou republiku při objednávce nad 2000 Kč (po slevě) doprava a balné ZDARMA. Platí pro společnosti PPL a Česká pošta.
  • Pro Slovenskou republiku při objednávce nad 4000 Kč (po slevě) doprava a balné ZDARMA. Platí pro společnosti PPL a Česká pošta.
  • Svojí zásilku odeslanou prostřednictvím Zásilkovna s.r.o., České pošty i PPL může kupující sledovat a dozvědět se více o jejím doručení či uskladnění celých 24 hodin denně.
  • Podací číslo Vaší zásilky najdete v potvrzovacím e-mailu z našeho e-shopu www.blackone.cz.
  • Sledování zásilky Zásilkovna s.r.o.
  • Sledování zásilky PPL
  • Sledování zásilky Česká pošta


4. Dodací podmínky

  • U zboží, které máme vedené na našem e-shopu skladem je dodací lhůta 2 – 10 pracovních dnů dle charakteru zboží, platby a vybraného způsobu dopravy. Pro dodávky do zahraničí platí lhůta 2 – 8 dní na vyskladnění a předání dopravní společnosti za účelem dopravy ke kupujícímu.
  • Pokud z jakýchkoli důvodů nebudeme schopni tuto lhůtu dodržet, budeme o této skutečnosti zákazníka neprodleně informovat telefonicky nebo e-mailem.
  • U zboží, kde je uvedena dostupnost ve dnech, se dodací lhůta začíná počítat od následujícího dne po uplynutí lhůty vyhrazené pro dostupnost zboží v závislosti na platbě, kde lhůta vyhrazená na dostopnost začíná běžet od chvíle, kdy peníze za objednané zboží dorazí na účet prodávajícícho.
  • V případě, že zboží nebude možné dodat z důvodů vyprodání zásob, budeme Vás o této skutečnosti informovat telefonicky nebo e-mailem a Vaše objednávka bude stornována a platba, v případě, že proběhla, bude vrácena na účet kupujícího.
  • Počátkem dodací lhůty při platbě převodem se rozumí den přijetí platby na účet prodávajícího v závislosti na dostupnosti zboží. Pro počátek dodací lhůty musí být splněny obě podmínky kumulativně.
  • V případě platby na dobírku se počátkem dodací lhůty rozumí den, kdy kupující uskuteční objednávku v závislosti na dostupnosti zboží.
  • V případě zásilky do zahraničí je možná delší dodací doba, která je v kompetenci přepravní služby.
  • Přeprava zboží se řídí platnými předpisy jendotlivých dopravních společností.
  • V případě porušení obalu, což by mohlo mít za následek i poškození zaslaného zboží, obraťte se s reklamací okamžitě na přepravní služby. Při převzetí zboží zkontrolujte zásilku, zda nepřišla poškozená. Od nás odchází vždy v perfektním neporušeném stavu.
  • Kupující má právo od dopravce nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. O této skutečnosti musí být sepsán mezi dopravcem a kupujícím protokol podepsaný oběma stranami. Bez tohoto zápisu nelze prodávajícím službu reklamovat u dopravce a nemůže být kupujícímu uznána.
  • V případě převzetí zboží i přes porušený přepravní obal, což by mohlo mít za následek i poškození zaslaného zboží, je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky a za jeho účasti řádně zboží zkontrolovat, zda nepřišlo poškozené. Od prodávajícího odchází vždy v perfektním neporušeném stavu. V případě poškození zboží je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zboží.

 

5. Odstoupení od smlouvy

  • Kupující má právo podle § 1829 zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V případě využití tohoto práva je nutné v tomto smyslu kontaktovat prodávajícího e-mailem nebo písemným sdělením na adresu sídla společnosti. V souladu s tímto uveďte specifikované zboží, datum nákupu, číslo účtu, na který mají být peníze zaslány. Od vrácené kupní ceny budou v souladu s ust. § 1831 odst. 2 ve spojení s § 1820 odst. 1) písm. g) odečteny skutečné vynaložené náklady spojené s navrácením zboží.
  • Nepoškozené zboží v originálním obalu včetně všech náležitostí bez známek používání a opotřebení zašle kupující na vlastní náklady v dostatečném dopravním obalu zpět, to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V případě, že dojde k poškození zboží při přepravě důsledkem nevhodné volby obalu, není možné zboží vrátit. Ke zboží přiložte faktury s dopsaným požadavkem „Požadavek na vrácení zboží“.
  • Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy okamžitě přímo na výdejním místě firmy Zásilkovna s.r.o. po té co zboží převezme, zkontroluje případně vyzkouší. Při tomto postupu nesmí kupující se zbožím opustit prostory výdejního místa Zásilkovna s.r.o. Odstoupit může bez udání důvodu, v tomto případě hradí cestu zpět prodávající. Vrácení odpovídající částky se řídí těmito obchodními podmínkami. Pokud se takto rozhodnete, kontaktujte následně prodávajícího na e-mailem obchod@blackone.cz nebo písemným sdělením na adresu sídla společnosti, že žádáte o odstoupení od smlouvy. V souladu s tímto uveďte číslo objednávky, datum nákupu, číslo účtu, na který mají být peníze zaslány. Zásilkovna s.r.o. peníze, a to ani platby dobírkou, nevydává.
  • Bude-li zboží v pořádku doručeno na adresu prodávajícího, odpovídající částka bude připsána na bankovní účet kupujícího do 14 dnů ode dne doručení. 
  • V případě, že dopravce dopraví zboží v poškozeném transportním obalu, není povinen prodávající zásilku převzít. O této skutečnosti bude sepsán protokol.
  • Kupující nemůže od smlouvy odstoupit dle § 1837 písm. d) zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v případě, že si objednal zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (například řada Trička na zakázku, trička s motivem stvořeným nebo upraveným na žádost kupujícícho, nebo trička u kterých si motiv dodal sám kupující případně celé sady šité na žádost kupujícího). V tomto případě bylo zboží upraveno dle přání kupujícího, čímž se na něj nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy dle § 1829 zák. 89/2012 Sb. občanský zákoník.
  • Kupující může při odstoupení od smlouvy uplatnit akci "Do koruny zpět". Na tuto akci se vztahují veškeré podmínky popsané v Obchodních podmínkách. Tato akce platí jen na území České republiky, nevztahuje se tedy na posílání do zahraničí. Při odstoupení od smlouvy a uplatnění akce "Do koruny zpět" se provozovatel zavazuje kupujícímu uhradit vrácené zboží, dopravu ke kupujícímu a dopravu zpět do sídla provozovatele. Akce "Do koruny zpět" se vztahuje jen na poslání zboží zpět do sídla provozovatele prostřednictvím dopravce Česká pošta s. p. službou obyčejný balík nebo prostřednictvím podacího místa dopravce Zásilkovna s.r.o. Vracené zboží prostřednictvím dopravce Zásilkovna s.r.o. posílejte tak, že vrácení oznámíte prostřednictvím mailu obchod@blackone.cz s uvedením všech náležitostí popsané v odstavci 5. Odstoupení od smlouvy, do předmětu e-mailu napište ale "Do koruny zpět". Do 3 pracovních dnů dostanete e-mailem číslo objednané služby a štítek v digitální podobě, který vytisknete a přiložíte k balíku. Štítek s balíkem pak odevzdáte na podací místo firmy Zásilkovna s.r.o. V případě poslaní balíku prostřednictvím České pošty musí být krom jiných náležitostí v balíku i originál dokladu o zaplacení této služby. Balík, obsahujicí všechny náležitosti popsané v odstavci 5. Odstoupení od smlouvy, musí být v obou případech dopravců označen napisem "Do koruny zpět".
  • Formulář pro odstoupení od smlouvy je k dispozici zde. Formulář je vytvořen ve formátu PDF. Stáhnout Acrobat reader pro prohlížení PDF dokumentů a tisk formuláře můžete zde.

 

6. Výměna zboží

  • Pokud kupující není z objektivních důvodů se zbožím spokojen, může požádat prodávajícího o výměnu tohoto zboží a to do 14 dnů od jeho převzetí, V případě, že je výměna možná a zboží není porušeno ani opotřebováno, prodávající výměnu provede.
  • Hodnota vyměněného zboží musí být minimálně ve stejné výši jako hodnota zboží původního. Při výměně zboží nelze vracet peníze kupujícímu.
  • Případný nedoplatek ze strany kupujícího bude uhrazen převodem uskutečněným před výměnou nebo dobírkou.
  • Při výměně zboží bude kupujícímu účtováno dopravné a balné dle platného ceníku viz odstavec 3. těchto VOP.
  • Zboží bude vyměněno do 14 pracovních dnů, popř. na základě domluvy o dostupnosti požadovaného zboží. V případě, že bude vyměněné zboží vyšší hodnoty než zboží původní, začíná tato lhůta, v případě platby převodem, běžet až po připsání dané platby na náš účet.
  • Nepoškozené zboží v originálním obalu včetně všech náležitostí bez známek používání a opotřebení zašle kupující, po předchozím ověření u prodávajícího, že je výměna možná, na vlastní náklady v dostatečném dopravním obalu zpět v uvedené lhůtě. V případě, že dojde k poškození zboží při přepravě důsledkem nevhodné volby obalu, není možné zboží vrátit. Ke zboží přiloží kupující faktury s dopsaným požadavkem „Požadavek k výměně zboží“. Předpokladem výměny je dostatečná informace o Vámi požadovaném zboží v rámci výměny – řada, motiv, barva, velikost, počet.
  • Před odesláním zboží zpět na naši adresu doporučujeme informovat naše operátory na e-mail obchod@blackone.cz.
  • V případě, že dopravce přiveze zboží v poškozeném dopravním obalu, není povinen prodávající zásilku převzít. O této skutečnosti bude sepsán protokol.

 

7. Reklamace

  • Při vyřizování reklamací se prodávající řídí zákonem č.89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů (Občanský zákoník) a zákonem č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů, zákon o ochraně spotřebitele, u OSVČ a pravnických osob se prodávající řídí obchodním zákoníkem.
  • Není-li na výrobku uvedeno jinak, vztahuje se na zboží zákonná záruční doba 24 měsíců pro koncového zákazníka a 12 měsíců pro OSVČ a právnické osoby.
  • Zákazník má právo od dopravce (Zásilkovna s.r.o., Česká pošta, resp. PPL) nepřevzít zásilku, pokud je poškozený transportní obal. V případě převzetí takové zásilky je nutné s dopravcem sepsat protokol o poškození zásilky a za jeho účasti řádně zboží zkontrolovat.
  • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  • Vyskytne-li se u výrobku vada, která je nepodstatným porušením smlouvy a která nebrání dalšímu užívání, má zákazník právo na přiměřenou slevu. Na vady, na které byla poskytnuta sleva, nelze uplatnit reklamaci.
  • Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
  • Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
  • Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

    • na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
    • na odstranění vady opravou věci,
    • na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
    • odstoupit od smlouvy.

    Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

  • Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva podle § 2107.

  • Nárok na reklamaci zaniká v případě, že ke škodě došlo:
    • při přepravě (Kupující není povinen zboží od přepravce převzít v případě viditelného poškození přepravního obalu )
    • mechanickým poškozením nebo opotřebením
    • nešetrným zacházením
    • chybnou manipulací
  • Reklamované zboží zašlete na adresu: BlackOne s.r.o., Starý Rybník 96, 351 34  Skalná.
  • Reklamované zboží zasílejte prostřednictvím dopravce Zásilkovna s.r.o. a to tak, že reklamaci nejdříve oznámíte prostřednictvím mailu obchod@blackone.cz, do předmětu e-mailu napište "REKLAMACE". Spolu s reklamovaným zbožím pošlete fakturu a reklamační protokol – s popisem a vznikem vady.
  • Zákazníkovi doporučujeme předložit reklamované zboží čisté, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost BlackOne s.r.o.. je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).
  • Kupující bere na vědomí, že v případě obdržení nedostatečně chráněného zboží v době přepravy, nemusí být reklamace uznána.
  • Při ošetřování dbejte pokynů výrobce. Vznikne-li závada z důvodů nedodržení těchto pokynů, nemusí být reklamace uznána.
  • V případě uznání reklamace Vám zašleme zboží buď nové, opravené nebo odpovídající částku, za které jste zboží zakoupili. Reklamace je vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 21 dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
  • Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v záruční době. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem odmítnutí reklamace.
  • Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady až do doby, kdy zákazník po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Společnost BlackOne s.r.o.. se zavazuje informovat kupujícího o příjmu reklamace nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace. Pokud je výsledkem reklamačního řízení výměna reklamovaného zboží, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nového zboží. Při výměně vadné součásti vztahuje se nová záruční doba na vyměněnou součást.
  • Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.

 

8. Ostatní usnesení

  • Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
  • Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně ( na adresu sídla prodávajícího) popř. emailem do 5 dnů od převzetí zboží. V oznámení musí uvést zjištěné vady a popsat jak se zjištěné vady projevují.
  • Kupující prohlašuje, že se před nákupem řádně seznámil s tabulkou rozměrů. Rozdílné očekávání z hlediska velikosti trik nezadává důvod k reklamaci.
  • Kupující prohlašuje, že bere na vědomí, že zobrazeni barev zboží na monitoru i na tiskovinách je zcela informativní. Rozdílné očekávání z hlediska barev trik nezadává důvod k reklamaci.
  • Prodávající neodpovídá za problémy vzniklé nesprávným používáním v rozporu s dodacími, platebními podmínkami a reklamačním řádem
  • Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na telefonní hovory, internet a jiné) si hradí kupující sám.
  • Případné mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje odpovědná osoba uvedená v odstavci 1. těchto VOP.

 

 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2014


© Blackone.cz